Zamotáno...

pondělí 23. května 2016

... na přání.







7 komentářů :

  1. Ty jsou skvělý :) moc se na ně těšim...

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem dřív jezdívala vlakem každý víkend, cestovával se mnou chlapík, který míval gatě plný sichrhajsek a celou cestu vlakem pletl náramky. Ne takovýhle vlastně uplně jiný, ale náramky to byly. Pohled na něj jak každou cestu vlakem pilně plete vždycky zahřál u srdce (taky mě občas dost nasral když já jsem stěží schopná návlíknout pár korálků). Každopádně bylo milé si na něj prostřednictvím tohohle úplně cizího článku vzpomenout. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo! Chlapi se sichrhajskama v džínách jsou buď pankáči, nebo pletači náramků. Obě skupiny jsou mi sympatické ;)
      Jsem rád, že jsem pár fotkama evokoval takové milé vzpomínky ;)
      T.

      Vymazat
    2. Krásné!!!! JN

      Vymazat