Zvraty

čtvrtek 25. května 2017

Poslední dobou jsou moje dny plné nečekaných zvratů. Počasí dělá kejkle, chladno střídá vedra, déšť a vítr zase vystřídalo sucho. Já jsem jeden den fit a druhý den chcípám v posteli a potím už třetí tričko. Asi mi to všechno nějak vlezlo na mozek, protože jsem v blouznivé horečce vytáhl starý šicí stroj Veritas po mámě a začal šít! Pár povlaků na polštáře, pak tašku a nakonec jsem si ještě přešil košili. Naštěstí mne horečky opustily dřív, než jsem si stačil předplatit Burdu.

Začal jsem si kreslit takový občasníček-deníček. Zvykl jsem si ho nosit stále v kapse. Inu, jeden obrázek vydá za tisíc slov, to je stará pravda.

Tak se mějte, já jdu hledat střihy na šaty, M. by potřebovala nový.

P.S.: Dneska je ručníkový den. Víte, kde máte ručník?


19 komentářů :

  1. Tome to už je asi předem jasné kdo bude letos šít srdíčka na venkovní vánoční stromeček, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, no jasné to je... ten, kdo minule ;)

      Vymazat
  2. Počasie...ja myslela, že mám prechod, neurózu... alebo to mám všetko odrazu 3v1!
    Dávno si držím v hlave tvoju inšpiráciu kresbou...
    Teraz si to posunul, áno, denník...okamžiky...dotyky...dík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aleno, jsme rád, že jsem se trefil ;)
      T.

      Vymazat
  3. Tome díky za připomenutí...se dnes hned vytáhnu před mužem , že víc co dnes slavíme :-))).
    A tak já tu mám pár rozešitých věcí a ne a ne se k tomu dostat...snad budu muset počkat na tu horečku :-).
    A tvoje každodenní zámalůvky (někdo dělá zápisky) jsou super nápad.
    Krásný dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lucko, na horečku radši nečekej, ať nemáš křivé švy ;)
      Zámalůvky jsou super slovo. Musím si zapamatovat :)
      Krásné dny i k vám domů ;)
      T.

      Vymazat
  4. dobrý den Tome, s tou Burdou jste mě zase rozesmál :-), já miluju ty Vaše příspěvky, těším se zase brzy. Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Tome,na označení "starý šicí stroj " bych byla opatrná.Kupovala jsem si ho,když jsem se s tebou vrátila z porodnice :-).Máma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

      Vymazat
    2. Tak možná ten stroj nebude tak starý. Taky ještě dobře šije!... (když se namaže) ;)
      T.

      Vymazat
  6. Chlap, který kreslí a šije, jsem si myslela, že je módní návrhář :-) Tak se tedy pokusíš nakreslit návrh nových šatů pro M.? Měj se fajn, Ivana.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Módní návrhář :D
      Se musim smát... ale jo, s těma šatama do toho jdu! ;)
      Měj se krásně
      T.

      Vymazat
  7. Letos jsem marodila opravdu hodně.
    Horeček prodělala u série na sebe navazujících viróz několik.
    Žádná z nich však u mě nevyvolala potřebu, vytáhnout šicí stroj.
    Proto moje ,,nové" kalhoty, zakoupené před více než rokem stále leží nezkrácené ve skříni.
    Asi špatný virus:-).
    Henrieta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Henrieto, asi to bude imunitou vůči tomu šicímu kmenu ;)
      T.

      Vymazat
  8. tie vaše príspevky milujem, človeka to hneď dobre naladí a hlavne pobaví.Ešte keby boli častejšie :). Pekný deň a víkend

    OdpovědětVymazat
  9. Tomáši,vždy pobavíte!:-)
    Vtipnej chlap,co umí kreslit a šít!
    Ráda sem chodím,Petra

    OdpovědětVymazat